تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 13:58
کد خبر : 33074

برگزاری جشنواره «چای، لاهیجان، فرهنگ» در منطقه شیخ زاهد

برگزاری جشنواره «چای، لاهیجان، فرهنگ» در منطقه شیخ زاهد

رئیس ارشاد اسلامی لاهیجان گفت:جشنواره «چای، لاهیجان، فرهنگ» ساعت ۱۵ الی ۲۰ روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت در منطقه شیخ زاهد لاهیجان برگزار خواهد شد.

نگار نادری، از برگزاری جشنواره روز لاهیجان با عنوان «چای، لاهیجان، فرهنگ» خبر داد و اظهار کرد:چای به عنوان برند اصلی لاهیجان بهترین گزینه در زیرساخت فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، افزایش سرمایه گذاری،ارتقای تعاملات شهری، بهبود کسب و کار، هویت   سازی و تقویت سرمایه انسانی را مهمترین بازخوردهای این جشنواره دانست و افزود:اجرای برنامه روز لاهیجان شروع فراگرد فرهنگی،زیست   محیطی و اقتصادی را ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور با همکاری سازمان چای،اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان،پژوهشکده چای،اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان، اتاق اصناف، فرمانداری و بخشداری لاهیجان برگزار میشود.

نادری،روز لاهیجان را متعلق به همه نهادهای اداری و مردمی دانست و گفت:تلاش بر این است که از ظرفیت های موجود شهر برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره «چای، لاهیجان، فرهنگ» استفاده شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:میخواهیم برنامه های فرهنگی را در کنار مقوله چای قرار دهیم؛بدین منظور این اداره قصد دارد با مشارکت هنرمندان برنامه های فرهنگی و هنری از قبیل نمایش خیابانی،موسیقی فولکلوریک،برپایی ایستگاه مطالعه، شعرخوانی و داستان گویی را اجرا کند.

وی متذکر شد:جشنواره «چای،لاهیجان،فرهنگ» ساعت ۱۵ الی ۲۰ روز جمعه،۲۱ اردیبهشت در منطقه شیخ زاهد لاهیجان برگزار خواهد شد لذا از عموم علاقمندان دعوت به عمل می آید در این برنامه فرهنگی و هنری حضور بهم رسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.